Germany GB Ceh Estonia Hungary Latvia Slovenia Romania Slovakia
OBUWIE DAG-MARC 2010 GRANAT 40-45OBUWIE DAG-MARC 2010 GRANAT 40-45Ceny widoczne
dla zalogowanych
OBUWIE DAG-MARC C001 WHITE 31-38OBUWIE DAG-MARC C001 WHITE 31-38Ceny widoczne
dla zalogowanych
OBUWIE DAG-MARC 1045 GRAFIT 40-45OBUWIE DAG-MARC 1045 GRAFIT 40-45Ceny widoczne
dla zalogowanych
OBUWIE TH HAN-CHUNG GF-A110 BLACK/SILVER 36-41OBUWIE TH HAN-CHUNG GF-A110 BLACK/SILVER 36-41Ceny widoczne
dla zalogowanych
OBUWIE AZALI MODEL Y1171 BLACK NUBUK 36 - 41OBUWIE AZALI MODEL Y1171 BLACK NUBUK 36 - 41Ceny widoczne
dla zalogowanych
Przedstawicielstwo zagraniczne

1.           Informacje podstawowe

 

Hurtownia form24 prowadzi działania mające na celu zwiększenie ekspansji na rynkach europejskich, poprzez współpracę z przedstawicielami handlowymi z różnych krajów. Form24  zapewnia wszelkie rozwiązania techniczne, pozwalające na skuteczne działania, mające na celu zdobywanie nowych klientów oraz obsługę ich zamówień.

 

2.           Zasada działania

 

Podmiot współpracujący, zwany dalej „Przedstawicielem” reprezentuje hurtownię form24 na terytorium danego kraju.  Przedstawiciel zdobywa nowych klientów i kieruje ich na odpowiednią domenę internetową hurtowni tj. inną dla każdego kraju. Przykładowo przedstawiciel z Estonii będzie miał do dyspozycji domenę z końcówką .ee (np. www.nazwadomeny.ee), a przedstawiciel z Czech domenę z końcówką .cz (np. www.nazwadomeny.cz). Domena (adres) jest przypisana do przedstawiciela. Każde zamówienie złożone  poprzez domenę przedstawiciela, generuje mu prowizję ustaloną w umowie. Przedstawiciel w określonych cyklach wystawia dla form24 fakturę na kwotę wypracowanej prowizji. Form24 opłaca fakturę przelewem w euro.

 

3.           Wymagania stawiane przedstawicielowi:

 

- zarejestrowana działalność gospodarcza (forma zależna od przepisów w danym kraju)

- aktywny europejski numer podatkowy,

- konto bankowe w walucie EURO lub PLN,

- podstawowa znajomość języka angielskiego lub polskiego,

- udostępnienie numeru telefonu do kontaktu z klientami,

- podstawowa znajomość branży obuwniczej,

- zaangażowanie i pracowitość

 

4.           Główne zadania przedstawiciela:

 

- pozyskiwanie nowych klientów na terenie obszaru działania,

- prowadzenie działań marketingowych,

- kontakt z klientem przy obsłudze zamówień,

- kontakt z obsługą form24.pl przy realizacji zamówień.

 

5.           Zadania form24:

 

- udostępnianie odpowiedniej domeny internetowej,

- utworzenie konta dla przedstawiciela wraz z przekierowaniem domeny,

- udostępnienie kontaktowego adresu e-mail dla Partnera,

- realizacja i wysyłka zamówień,

- stworzenie odpowiedniej wizytówki/strony informacyjnej dla Przedstawiciela, 

- pomoc w tworzeniu projektów materiałów promocyjnych na podstawie dostarczonych informacji (ulotek, banerów, wizytówek),

 

- udostępnienie możliwości odpłatnego przetłumaczenia strony form24.pl, na język wybrany przez przedstawiciela (cena ustalana indywidualnie w zależności od języka),

 

 

 

 

 

 

Zainteresowany? Kliknij i wypełnij formularz


<click>

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel